Sovit i en timme

I morse gick jag upp vid sju för att locka min lillasysters hår, hon blev jättefin! Sedan var jag på hennes och min lillebrors avslutning, där jag var med och spelade lite fiol. Har gjort det varje år sedan jag gick i ettan eller, så det är lite tradition för mig. Så jag får vara med trots att jag inte går på den skolan då, lite kul att både min syster och jag spelar fiol tillsammans då! Dock olika stämmor ;)
Sedan har jag sovit i en timme, var så sjukt trött.. Är fortfarande det men skitsamma! Här kommer en bild på mig, såhär såg jag ut på avslutningen :)
Gjorde denna bilden i Photoshop, trots det så är den knappt redigerad.

En bild för att visa hur trött jag är just nu:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0