Snart sommarlov

Två skoldagar kvar, på den andra dagen börjar sommarlovet. Underbart!
Men först ska vi ha spelning med bandet, ikväll. En artist som heter Ken Ring (lyssnar inte på sån musik men ändå) ska spela på vår spelning vilket betyder att det kanske kommer ganska många och lyssnar. Vi är en halvtimme innan han ska spela, spännande! Är ganska så nervös men det kommer nog att gå jättebra. Något som är mindre bra är att jag slog i mitt finger alldeles nyss när jag slog på trummorna, vi körde igenom låtarna som vi ska spela en sista gång. Bra Bea! Men jag är säker på att det inte kommer att göra ont när jag spelar, då tänker man ju inte direkt på sånt! ;)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Snart ska vi ta bussen tillsammans med våra kompisar som också kommer för att kolla, de är bäst! Så nu tänkte jag ta och byta lite kläder, men vi hörs :)
Här sitter jag då med mitt coola backstagepass som blev spegelvänt på bilden men skitsamma. Fint att man ser mitt skadade finger med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0