Planer

Idag har jag sovit till halv tolv, ätit pannkakor, plattat håret, varit inne på datorn, lyssnat på min grymma spotifylista, ätit paj, plockat ur diskmaskinen och suttit vid datorn igen. Blääää, jag vill ha sol nu, nu, nu! Egentligen skulle jag ha varit med Anna men hon skulle åka iväg och kommer hem om några timmar eller något. Jag känner mig allmänt seg, haha..
Men jag har också planerat sommarlovet lite grann! Några dagar veckan efter midsommar ska kanske några kompisar och jag åka med Natalie till hennes sommarland! Men det är fortfarande inte 100% säkert men jag hoppas, jättekul isåfall :D
Eftersom man ska vara positiv så lägger jag in en bild på mig när jag är osminkad och sen några söta bilder på Anna och mig som vi tog igår :)



H a  -  h a  -  h a  -  h a  . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0