Nu kom regnet tillbaka

God morgon!
Igår var en jätteskön dag i solen, dock hade den varit ännu längre om inte den första bussen vi skulle åka med inte varit en kvart försenad! Tack vare det så hann vi inte till tåget som vi skulle åka med och dessutom så ramlade jag och skrapade upp och slog mina ben på asfalten eftersom att vi sprang. Jag hade flipflops på mig så jag halkade. Jätteont! Men dagen på stranden var ändå sjukt härlig så då glömde jag det onda i några timmar :) Det var jätteskönt i havet också!
Idag är det mulet ute i Göteborg och det regnar lite ibland tror jag, jag har inte gått ut än... Men min kompis Rebecka ska komma hit idag! Jättekul verkligen, sommarlovet har inte gått så långt än och vi har redan hunnits träffas några gånger. Hon bor ganska så långt ifrån mig så det blir inte att vi träffas så ofta. Får se vad vi hittar på, att umgås är ju kul bara, man har ju så mycket att prata om när man inte träffas så ofta :)
Hörs senare!
Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0