Niiiice dag

Denna dagen har varit så sjuuuuukt bra! Inte ett enda moln vid havet. Vi var där i ca två timmar, köpte jordgubbar och jag badade. Sedan stannade vi på vägen hem vid hamnen där vår segelbåt ligger. Så visade jag Sally och Malin den :D sedan åkte vi in till stan. Där köpte jag ett linne och ett par shorts ( visar senare ). Sedan åkte vi hem. Nu ska Malin sova hos mig och vi cyklade till maxi en kvart innan det stängde, vi är bääst :D hahaha, så shoppade vi lite läsk, kakor, godis och jordgubbar inför imorgon! Vi ska åka till en sandstrand och chilla där hela dagen, så niiiiice! Åh, jag älskar sommarlov!
Slänger in en bild på Sally :D
Har massa bilder från idag, men jag känner inte för att lägga upp dom. Vi är typ i bikini på alla så ah, hahaha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0