Hemma hos Emma

Nu är jag hemma hos Emma och klockan är bara halv tolv! Igår så sov jag typ vid denna tiden, haha.. Men vi blev väckta av att alla i min familj skulle upp till jobb, fotbollssskola och fritids. Jag blev jättearg först men sen insåg både Emma och jag att det var rätt så gött att hinna med allt!
Igår så var jag med Emma, Natalie, Alexandra, Anna, Felix, Amar och David. Vi spelade king och åt godis. Haha, asniceee. Men sen så började det regna så vi gick hem och Emma sov hos mig, myys! Felix köpte pucko som Emma fick i håret och på sin fina jeansjacka så nu är vi hemma hos Emma för hon ska duscha och byta kläder, stackarn! ♥
Efter det ska vi åka in till stan och träffa Natalie och Alexandra, tror att Anna kommer också. Alexandra ska nämligen på ett möte idag för att hon ska bli modell i sommar! Hon ska åka till London och modella, så jäkla grymt :D En sak som är lite läskig faktiskt är att precis en vecka innan de som hittade henne ringde så sa jag till Alexandra att "du kommer verkligen bli modell, du är så jäkla vacker!". Haha, sånt är sjukt :)
Aja, snart har väl Emma fixat sig klart och då åker vi som sagt, pusspussss
 
Haha, jag hittade den här bilden på Emmas dator... hhihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0