Härligt väder

Har haft en jättebra dag i solen med vänner. Först kom Sally hit och sedan så gick vi till pizzerian för att möta upp Emma och Alexandra. Så åt vi kebabtallrik, sedan för att vara äääännu lite nyttigare drog vi till stan för att köpa glass! Gott men inte så nyttigt, hehe. Men så blir det ju när man har sommarlov ;)
När vi tagit bussen hem bad Amar oss att komma upp till fotbollsplanen för att han skulle spela lite fotboll med David. När vi kom dit chillade vi resten av kvällen! Linnéa kom också och då blev det änna ännu trrrevligare! :D
Nu sitter jag här med Linnéa och Sally bredvid mig. Imorgon ska min lillebror och jag åka och bada med mormor och morfar, myyyyys!
Lite bilder från dagen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0