Fotbolls-VM

Nu märks det att fotbolls-VM har börjat, när jag kom hem hade min storebror massa kompisar hemma framför tv:n. Jag beslutade mig för att hålla mig borta...
Hur som helst så var jag ju med Natalie och Alexandra, sen kom Malin också. Men nu har Natalie åkt till landet och Alexandra och Malin är på bio, den nya filmen som heter "Streetdance 3D". Den verkar bra! Så ikväll ska jag träffa Anna, får se vad vi ska göra (L)
Men just nu sitter jag bara här och lyssnar på musik, gött det med! Fastän att vädret förstör sommarlovet.. På onsdag ska det ju typ bli sol i Göteborg så då ska Alexandra och jag troligtvis åka till mormor, nära till Soonarna, havet och Linnéa! Kommer bli grymt! Fast kanske inte så mycket uppdatering eftersom att att mormor & morfar inte har internet. Men det ordnar sig säkert, annars så bloggar jag när jag kommer hem!
Pusspussss
Alexandra och jag <3

Linnéa och jag <3

Rebecka (en av Soonarna, här är den andra) och jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0