Första doppet

I lördags badade jag för första gången i år! Det var jätteskönt, men jag hade hellre badat i havet istället för en sjö, dock hade det ju varit kallare så detta var bra det med. Malin, Linnéa, Alexandra, Emma, Märta och jag åkte till en sjö för att bada, sola och slappna av. Meeeen, såklart så ligger det några asjobbiga bredvid oss som ska hålla på och brottas, låtsasbråka osv. Trots våra oändligt många mördarblickar så fortsatte dom! Alla runt omkring tittade på dom, asså tänk vad pinsamt men så himla jobbigt för oss! Efter ca 6 timmar åkte vi i alla fall hem. I slutet var jag så himla arg, hahaha. Men vi hade ändå en bra dag!
Emma och jag <3
Snygga brudar!
Malin och Alexandra, haha sötaaaa :D
Linnéa badar / hoppar :)
Alexandra också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0