Update från båten ;)

Just nu ligger jag inne i min hytt och ska strax sova. Denna kväll åt vi middag klockan halv elva eftersom att vi inte var framme tidigare. Vi har tittat på fotboll, synd att Ghana förlorade :( Jag hejade på dem trots att den sista vinnande straffen var riktigt snygg! Oj, det låter som om att jag är värsta insatt, haha! Det är tvärt om, det enda jag bryr mig om är vilka som vinner (om det inte är någon av mina syskon som spelar för då är det kul! Jag är faktiskt den enda av barnen i min familj som inte spelar fotboll, det blir liksom tre mot en haha.. Plus att mamma och pappa är väldigt intresserade.. Haha!)
Nej, nu ska jag sova, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0