jag älskar sommar

Hejsan!
Nu är jag faktiskt hemma, har inte varit det på två veckor nästan. Fastän jag har varit i Göteborg och tränat! Igår sov jag över med några goa tjejer hemma hos Rebecka och Amanda, så jäkla kul sommarnattt! Idag var det träning igen, i tre timmar.. Segt men så himla värt det! Tränar ju då inför Gothia-invigningen ( har säkert skrivit det innan men ändåååå.... ) och det är så jääääkla kul :D Sedan åkte jag hem och åt och duschade snabbt och sedan träffade jag några kompisar, sjukt saknade ! <3 Har inte träffats och liksom pratat på aaaslänge så det var jättemysigt :)
Imorgon ska jag träna hela dagen på Ullevi för att det är genrep och så. Men vi har ju ganska så långa raster så då kan man gå runt och hälsa på lagen som börjat komma ;) haha, hoppas att det blir bra väder (a)
Men ha det bra så hörs vi imorgon! puuuuuuuuuuusssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0