Icke-fungerande internet

Hejsan!
När Rebecka kom så blev uppdateringen sämre därför att.. vi hade kul haha :D Hade inte tid att blogga! Men vi var med Emma och hyrde film och sådär, nästa dag (torsdag) inte vi till stranden med mamma och lillasyster. Sjukt härligt! Sedan på kvällen var det träning inför partille cup-invigningen! Jag ska vara med som fanbärare. Det är de tjejer som bär in lagens flagga på inmarschen på invigningen. Jag var med förra året och det var verkligen jättekul så jag är jätteglad att jag blev tillfrågad att vara med i år igen :)
Idag ska vi åka ut med båten i flera veckor! Jag kommer att ta med mig datorn och blogga så gott det går. Min brorsas tjej Caroline ska följa med ett tag också, så det blir nog nice! :D
Nu måste jag fortsätta packa, puuussss <3
(Bilder från dagen på stranden kommer senare.)

Kommentarer
Postat av: mariie

HAHAHAHA. tur att du sa de annars hade ja blivit bränd fiskpinne :( nt bra! ah sjukt kul med dig sötnos. träffas snart igen! juste måndag:D hhehe <3

2010-07-02 @ 13:33:46
URL: http://duvetmarie.blogg.se/
Postat av: mariie

sv: hhahahaa ah shit vilket sammanträffande ändå :o <3

2010-07-02 @ 17:14:47
URL: http://duvetmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0