Båtsemester

Just nu är jag på båtsemester med ett internet som kanske fungerar omkring en gång i veckan? Aja, hur som helst så tycker jag att det är tråkigt att blogga utan bilder så därför väntar jag hellre tills jag har internet på datorn än att blogga från iPhonen, jag vet inte hur man får upp bilder på boggen via iPhonen förutom att mms:a och det orkar jag inte ;)
Partille cup invigningen var sjukt bra! Jättekul verkligen, mitt lag från Bulgarien var ett gäng tjejer som kanske var runt 16 år? Lite tråkiga men trevliga, så det var ju ändå bra ;) Det gick bra i alla fall och det var lyckat tycker jag :D
Dagen efter invigningen åkte jag ut till båten igen och nu är vi här då :) Idag ska Carro åka hem :( Hon har ju varit med oss i mer än en vecka.
Nu kommer lite bilder från dagarna då jag inte har bloggat!
Innan invigningen. <3



Det var några bilder från invigningen! Här kommer några från båtsemestern:



Kommer fler bilder när internet är snabbare ;)

puuuuuuusssssssss!

Kommentarer
Postat av: Sally

Sv: Haha, tack. :D härligt folk rättare sagt. (;

2010-07-16 @ 19:13:05
URL: http://mysummersong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0